Los autores

miércoles, 29 de septiembre de 2010

Cros Ametlla de Merola



Cros Ametlla de Merola

Molt bones senhors/res:

Eth 12 de seteme participe en cross de Ametlla de Merola, er an passat siguec eth prumèr an.
Arribi tas 9 e vau a cercar eth dorsau mentrestant coincidisqui tamb 2 companhs que tanben an vengut a participar e me desafien “te vam a guanhar”. Aguesti companhs tanben participeren er an passat e un quedec igual que jo e er iaute me guanhec.

Vau tat cotxe e comenci a premani-me ta començar a escauar ja que son es 9:45 e tas 10:30 començarà eth cros. Tas 10:25 me meti ena gessuda e eri ja són aquiu desfiant-me iaute viatge.

Són es 10:30 e comence eth cros de 10 km, començam amassa es 3 e vam auançant a participants, arribam en km 2 e un ja se va quedant, tamb er iaute decidim continuar pero en arribar en km 3 veigui que non va guaire ben e m'enganxi a iaute corredor que porte un ritma mes alegre.
A mesura que van passant es kilometres me vau troban fòrça ben, eth recorregut ei de 5km e has de dar 2 voltes ath circuit.

En km 7,5 decidisqui anar un shinhau més ràpid ja que es forces m'acompanhen, en es darrers 500m esprinti e atau pugui passar a 4 persones més.

Es mes companhs arriben un shinhau mes tard que jo.

En acabar eth cros mos dan còca e xocolata e begudes, dempús estiri e tara dutxa.

En acabar de dutxa-me estant hent era entrega de tròfeus e ja han gessut es classificacions finaus e eth temps deth prumèr a estat 32'03'', jo e quedat eth 85º tamb un temps de 43'24'', un companh Manel ha quedat eth 105º tamb un temps de 44'30'' e er iaute companh Fransesc eth 121º tamb un temps de 45'32'', de un totau de 396 participants, no mos podem queixar.

Quan acaben era entrega de tròfeus en un sorteig as participants de materiau, pero non i a hagut sòrt.

Me despedisqui des mes companhs e me diden que tar an que ben m'intentaran guanhar, ja que demori tornar a participar er an que ben.



Salut e Cames
Karin

No hay comentarios: