Los autores

lunes, 23 de agosto de 2010

Cursa corriols Solsona

Molt bones senhors/res:

Eth 16 de mai participe en ua IV Cursa Corriols de Solsona de 10,8 km.

Ta variar es mes companhs tampoc assistiren ara cursa,pero i auie força gent, en totau 237 inscrits que ja està pro ben ta ester Solsona.

Com era majoria de curses, começec tas 10 puntuau, jo arribi ua hora antes enta escauar e estirar es cames.

Queden 5 menutes enta començar e me vau apropant enquia era gessuda a intentar agarrar posicions deuanteres, perque se non pos rebe vet cop de code,com me passec en Artés sense importància per acrò.

Eth men objectiu aguesta cursa ei baixar era marca der an passat que siguec 48'57'' .

Era gent ges molt ràpida e jo ath darrer,veigui a un companh de Solsona deuant men e intenti segui-lo,sonque gésser ja trobam ua pujada per asfalt e dempus viram tara dreta e ja arribam ena pista forestau,continuam pujant e arribam a ua recta planera ua estona, dempus viram tara esquerra i seguim ua carretera asfalta (quin aborriment pensi jo,perque non m'agrade córrer en asfalt) menos de un kilòmetre e ja s'acabe e continuam per ua pista forestau e tornam a pujar per entremie des arbes, arribes en planer e dempús toque baixar.

Arribi en kilometre 4 e encara non e perdut de vista ath companh de Solsona, arribi en un lòc que li díden El Pont de Frau, que ei un aquedcute important de Solsona e aquieu comence era baixada, ath finau dera baixada agarri ath companh solsoní.

En kilometre 6 mes o menos auem un avituallament, aquieu agarri ua ampolla d'aigua ta refrescame era boca e banha-me era cara.

Seguisqui darrèr deth companh solsoní perque veigui que porte un ritme alegre,van passant es kilometres e encara vau darrèr sòn, pero en kilometre 8 me va costant segui-lo pero non la deixi e en arribar en kilometre 9 me vau trobant milhor, quan arribam en kilometre 10 encara mos queden 800 metres e vau començant a estudiar era tactica ta pode-lo auançar.

Antes d'arribar ena arribada ia ua petita rampa,comença'm a pujar e decidisqui atacar,dempús viram tara dreta que ei a un comence era zona asfaltada iaute viatge, eth m'intente seguir pero la deixi darrer. Deuant men veigui a iaute e intenti passa-lo antes d'arribar ena arribada e la conseguisqui auançar.

Com a bon deportista, li vau a dar era man ath companh solsoní e se n'arrís e me ditz “que cabron” e jo li digui a estat ben,ac sentisqui,pero en kilometro 8 e 9 non auia bones sensacions.

En acabar mos dan era bossa des obsequis e tornam eth “xip” e vam a minjar un shinhau de còca e xicolata e fruta, ta agarrar iaute viatge forces.

Quan me dongui compte ja han penjat es classificacions finaus e estongui força content perque e baixat era marca der an passat tamb un temps de 43'27'' ena posicion 27º.Eth prumèr a eth 36'34''

En acabar me'n vau ta casa a un me demore era mia gojata ta dar un passeig pera fira, ja que es dies 14, 15 e 16 de mai ei era Fira de Sant Isidre en Solsona