Los autores

miércoles, 24 de noviembre de 2010

Mitja marató Mollerussa 17-10-10



Como preparación para la maratón de Donosti corrimos la media maratón de Mollerussa. Era la primera de la temporada de este año y supongo que la última puesto que este domingo ya corremos en San Sebastián.
Quiero agradecer a Antonio (uno de los organizadores de la carrera) el vino y los caracoles con los que nos obsequio después de la carrera una vez fuimos a comer. Destacaré que fuimos más rápidos comiendo caracoles que en carrera, mostrando una vez más nuestras excelentes aptitudes gastronómicas.
Dar las gracias también a las acompañantes por su presencia, paciencia, compañía, fotos y edición de vídeo.

En breve, la crónica de la maratón.

2 comentarios:

Nuriette dijo...

No pot esdevenir!!Cap comentari per un vídeo tant ben fet?És molt bonic, de veritat a mi m'ha agradat molt, i també és una prova de que les vostres aventures no són producte de la vostra ment.
Ànims aranrunners per les pròximes curses (per no dir aventures).

Paco dijo...

Moltes gràcies pel comentari del vídeo (ja que porta feina fer-lo). Ja creia que no hi havia ningú a l'altre costat degut a l'allau de comentaris rebuts (sort del comptador de visites).

Gràcies pels ànims i acompanyar-nos en les darreres aventures (ja que s'agraeix molt)Curses en seguirem fent, respecte a les cròniques jo almenys m'ho he d'acabar de pensar.

Moltes gràcies pel comentari (s'agraeix gairebé tant com el suport en carrera :-) )