Los autores

lunes, 19 de enero de 2009

Las bicicletas son para el verano

Me quedé con una entrada del presente blog en que un osado aranrunner adelantaba que los nos ibamos a tirar a la bicicleta de cara al verano.
Pues bien, con un objetivo tan cercano como la marcha beret, me atrevo a lanzar el siguiente reto, ya he encontrado un socio para hacer la pedals de foc esta temporada, ahí queda eso... se busca hasta dos voluntarios más entre los aranrunners (más de 4 es un equipo de fútbol sala).

6 comentarios:

Paco dijo...

Quan la volaries her? En guaire temps? Ei molt dura? Algú a ua bicicleta ta deisah-me?Jo en fucion des dates e era preparacion necessaria dilhheu me hi apuntaria, mes he d'auer en compde q'he 16 ans que non tòqui ua bicicleta.

GiRo dijo...

yo, depende de fechas y de los dias en que se haga, tb me apunto, hay que estrenar la bici bien estrenada. Hay que sufrir leches.

Julian dijo...

joder, quin èxit. Es dates són per confirmar, però estam sajant que Anna e Jan mos hèsquen de mochileros, e per tant aurie d'éster en Juliol o Agost, però non ei clar.
Eth plantejament ei hè-la en 4 ó 5 dies, e auent en compde qu'era diferència ei sautà-se era estada en Montgarri e tirar directes tà Vielha, qui non vò celebrar er èxit corrant-se ua farra e Montgarri e agonitzar londeman?
Era vertat ei q'ei dura, gessen uns 50 kms dia, però...i que, a on non arriben es cames à d'arribar eth cap.
Tar an 2010, era pedals d'Occitania, qu'ei més dura, damb més senders estreti.

Anónimo dijo...

Jo m'apunti sigue quan sigue.
Avisatz-me tamb temps que me calerie conseguir antes ua bici e un callo en cu.

quique

Maria Vergés dijo...

Maredediu!!! A veir qui auésse dit è uns ans que vos veiríem atau...!!!!..Açò ei esperit de superacion!...

poldo dijo...

A LA VEJEZ VIRUELAS!!!, sonque vos cau deishar de gesse un shinhau peth se, e creigui que tas Londres 2012 arribatz en plena forma, pero que conste que tath fondo ja hesqui tard, pero tara bicicleta encara poderam entrenar amassa, solet manque que aguestes ganes continuen fòrca temps.